OPIS SZKOLENIA 3DS MAX + CORONA – PODSTAWY ANIMACJI – ONLINE

W trakcie szkolenia online Podstawy Animacji 3ds Max + Corona zostaniesz na żywo wprowadzony/-a przez naszego trenera w świat animacji 3D przy użyciu popularnego oprogramowania 3ds Max oraz silnika rednerującego Corona.  Jest to świetna podstawa aby poznać rodzaje animacji i zaczać tworzyć grafiki, postacie, filmy animowane, obrazy i modele wykorzystywane w reklamie czy grach.

Szkolenie z tworzenia animacji możemy dostosować do poziomu zaawansowania uczestników. Koncentrujemy się głównie na wprowadzeniu do animacji 3D w 3ds Maxie z wykorzystaniem ustawień renderera Corona.

Zakres szkolenia online jest ten sam co szkolenia stacjonalnego, a jego rezultatem będzie samodzielnie przygotowany film, który stosuje się w prezentacjach architektonicznych dla klienta.

Zapisując się na kurs „Podstawy animacji 3ds Max + Corona” w formie online, zdobędziesz:

  • Umiejętność tworzenia realistycznych animacji 3D i wykorzystywania narzędzi w programach 3ds Max i Corona Renderer.
  • Wiedzę na temat tworzenia materiałów i renderowania scen za pomocą silnika Corona Renderer.
  • Praktyczne doświadczenie w manipulacji oświetleniem i tworzeniu efektów dodatkowych, nadając swoim animacjom wyjątkowy wygląd.
  • Dostęp do zaawansowanych technik modelowania, aby Twój projekt wyraził to, co masz na myśli w sposób dokładny i kreatywny.

DLA KOGO PRZEZNACZONE JEST SZKOLENIE 3DS MAX + CORONA – PODSTAWY ANIMACJI – ONLINE

  • Kurs Podstawy animacji 3ds Max + Corona  w formie online przeznaczony jest dla osób posiadających praktyczną wiedzę z obsługi programu 3ds Max, które pragną zwiększyć swoje umiejętności o zaawansowane modelowanie, animacje oraz podstawy pracy z silnikiem renderującym Corona.
  • Idealne rozwiązanie dla architektów ( do wizualizacji obiektów i wnętrz) czy osób chcących tworzyć profesjonalne wizualizacje produktowe, animacje i reklamy.
  • Dla studentów rozpoczynajacych studia w zakresie grafiki, wizualizacji, architektury.

  • Podstawy Animacji 3ds Max + Corona kurs online przeznaczony jest dla wszystkich, którzy z różnych względów nie mogą uczestniczyć w szkoleniu stacjonarnym ale mają dostęp do sprzętu, oprogramowania i internetu.

Masz pytania lub wątpliwości? Skontakuj się z nami: KONTAKT >>

WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI DO WZIĘCIA UDZIAŁU W SZKOLENIU 3DS MAX + CORONA – PODSTAWY ANIMACJI – ONLINE

Znajomość podstaw pracy w 3ds Max zgodna z zakresem z zakresu szkolenia I stopnia. Oznacza to umiejętność tworzenia własnych scen 3D, modelowania obiektów, użycia materiałów, tworzenia oświetlenia i renderingu. W razie potrzeby zapisz się na Szkolenie 3ds Max – Poziom I lub uzupełnij swoją wiedzę za pomocą szkolenia dedykowanego.

ZAKRES SZKOLENIA PODSTAWY ANIMACJI W 3DS MAX + CORONA 3DS MAX – ONLINE

Zaawansowane techniki modelowania

  • Modelowanie Hig poly przy pomocy editpoly, turbosmooth,robbon.
  • Modelowanie trudnych powierzchni przy pomocy komend: editpoly, pathdeform, shapemarge.

Corona Renderer – podstawy

  • Podstawowe informacje, pojęcia i różnice między silnikami dostęnymi na rynku.
  • Materiały, podstawowe ustawienia, pobieranie i edycja predefiniowanych materiałów.
  • Mapy i efekty specyficzne dla Corona Renderer.
  • Kamery dedykowane oraz tworzenie renderów 360*.
  • Rodzaje źródeł światła, tworzenie różnych schematów oświetlenia, scen dziennych i nocnych.
  • Ustawienia renderingu.

Materiały

  • Tworzenie realistycznie wyglądających materiałów: szkła, lustra, tkanin, metali itp.
  • Cechy materiałów: reflection, refraction, glossiness, opacity, bump, transfluency etc.
  • Materiały biblioteki Autodesk Materials.
  • Zaawansowane techniki komponowania map proceduralnych.
  • Mapowanie UVW Map.

Animacja w 3ds Max i Corona

  • Modelowanie metodą aminacji: tworzenie obiektów takich jak koce, poduszki, czy zasłony.
  • Podstawy animacji, pracy z Time Sliderem i renderowanie filmów.
  • Animowanie edycji obiektów w takim zakresie jak : ruch, skala, obrót, materiał, intensywność świecenia itp.
  • Animowanie pracy kamery – poruszanie się po ścieżce, “wirtualny spacer”, śledzenie obiektu.
  • Animacja oświetlenia, tworzenie sceny ze zmiennym scenariuszem oświetleniowym.
  • Programowanie zależności w animacji, wpływanie jednym obiektem na drugi.
  • Efekty w animacji takie jak śnieg, deszcz, dym, para wodna, ruch obiektów pod wpływem wiatru itp.
  • Podstawy animacji postaci (CAT), tworzenie humanoidalnej postaci i wprawienie jej w ruch: spacer, taniec, itp.
  • Motion Blur czyli efekt rozmycia szybko poruszających się obiektów.

Oświetlenie

  • Wstęp – teoria oświetlenia.
  • Różne typy oświetlenia (światło sztuczne, światło dzienne).
  • Narzędzie LigthMix

Efekty dodatkowe

  • Ustawienia głębi ostrości renderu (DOF).
  • Rozbłyski światła (Bloom and Glare).
  • Corona Image Editor.

O INSTRUKTORZE:

Nasza instruktorka to doświadczony szkoleniowiec. Od kilkunastu lat na co dzień pracuje w oprogramowaniu 3ds Max i Corona, korzystając z ich zaawansowanych funkcji. Praktyczna znajomość programu i wieloletnie doświadczenie w szkoleniach sprawia, że potrafi znakomicie poprowadzić osoby od poziomu początkującego do zaawansowanego.

ANIMACJA KOMPUTEROWA I TRADYCYJNA

Tworzenie animacji to fascynujący proces, który wykorzystuje obrazy ruchome do opowiadania historii. Przy tworzeniu animacji musimy uwzględnić prawa fizyki, aby nasze obrazy wydawały się realistyczne i przekonujące. Wykorzystujemy technikę klatek kluczowych, kierując każdym ruchem i gestem postaci. Poprzez manipulację klatkami kluczowymi kierujemy prędkością, rozciągając czas w celu uzyskania pożądanego efektu.

W studiu animacyjnym, począwszy od tradycyjnego papieru do współczesnych technologii cyfrowych, każda klatka jest starannie planowana. Dodatkowo, praca nad cieniowaniem nadaje głębi i realizmowi naszym obrazom. W procesie tworzenia filmów animowanych, każda klatka ma swoją historię do opowiedzenia, a my jako twórcy jesteśmy odpowiedzialni za kierowanie narracją i akcją.

Zasady realistycznych animacji

Klatka > obraz > animacja. Jeśli chcesz poznać 12 zasad animacji, które powstały w Walt Disney Studio, i które stosuje się do dziś w animacjach nie tylko komputerowych, zapraszamy do zapoznania się z naszym artykułem.

DLACZEGO MY?

PCC Polska posiada 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Zapewniamy najwyższy poziom merytoryczny. Na bieżąco weryfikujemy standard prowadzonych kursów za pomoca ankiet. Do każdego szkolenia przygotowywane są materiały dydaktyczne, które uczestnik dostaje w wersji elektronicznej do pracy na zajęciach, oraz pliki ćwiczeniowe (jeśli sobie tego życzy).  Szkolenia kończą się krótkim egzaminem, weryfikującym zdobytą wiedzę. Na jego podstawie wystawiane są Międzynarodowe Certyfikaty Autodesk. Jak pokazują statystyki, egzaminy zdaje ponad 97% naszych kursantów.

* Informujemy, że szkolenie odbywa się po utworzeniu grupy min. 4 os. Termin szkolenia może ulec zmianie z uwagi na frekwencję.
** Istnieje również możliwość zorganizowania dla klienta indywidualnego kursu Podstawy Animacji 3ds Max o zmodyfikowanym zakresie i w wygodnym dla klienta terminie. Aby skorzystać z takiego rozwiązania zapytaj o szkolenie dedykowane.

*** Przed zakupem szkolenia zapoznaj się z naszym REGULAMINEM.

Oprogramowanie CAD i 3D

Potrzebujesz oprogramowania?

Zapoznaj się z pełną ofertą naszych programów (AutoCAD, Inventor czy 3Ds Max) i sprzętu.
Odwiedź nasz sklep